تاریخچه افرانت

شرکت افرانت در سال ١٣٧٦ با هدف توسعه اینترنت و تجارت الکترونیک در کشور تاسیس گردیده و در سال ١٣٩٠ وارد فرابورس ایران شده است. طی این سال‌ها، افرانت توانسته است در ارائه خدمات پهنای باند اینترنت اختصاصی، خدمات دیتاسنتر، رایانش ابری و تجارت الکترونیکی خود را به عنوان پیشگام در خدمت‌رسانی به وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و موسسات متعدد دولتی، نیمه دولتی و خصوصی معرفی و تثبیت نماید

خط مشی افرانت

شرکت افرانت، پیشرو در ارائه خدمات اینترنتی و، مرکز داده و تجارت الکترونیک، در راستای رویکردهای توسعه پایدار، بهبود خدمات و افزایش سهم بازار، بهره‌برداری از ابزارهای مدیریتی بین‌المللی را با تأکید و اولویت در خدمات حوزه مرکز داده، از ارکان سازمان خود می‌داند.

در این راستا و به منظور اطمینان از ارائه خدمات منطبق با الزامات مشتریان، سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO 9001:2015 و به منظور بکارگیری رویکردهای بهینه ارائه خدمات، سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات مبتنی بر استاندارد ISO/IEC 20000-1:2018 و نیز به منظور صیانت از دارایی‌های ارزش‌مند اطلاعاتی و همچنین ایجاد بسترهای تداوم کسب و کار، سیستم مدیریت امنیت اطلاعات مبتنی بر استاندارد ISO/IEC 27001:2013 را مستقر می‌نماید.

مدیریت ارشد سازمان، ضمن تعهد به شناسایی و رعایت الزامات استانداردهای مرجع ذکر شده و هر نوع الزام قانونی، مقرراتی، آئین‌نامه‌ای و قراردادی کاربست‌پذیر بر حوزه کسب و کار، با شناخت و درک بافت سازمان، فرازهای ذیل را به عنوان نیات و مقاصد بکارگیری ساز و کارهای مدیریتی مذکور و نیز جهت‌دهی و هدایت ارکان سازمان در این راستا، بیان می‌نماید:

مدیریت ارشد شرکت، با اعتقاد و التزام كامل به موارد بیان شده و با پشتیبانی مناسب مدیریتی برای دستیابی به نتایج مورد انتظار، تعهد خود را به بهبود مستمر و اثربخشی نظام‌های مدیریتی مذکور اعلام داشته و تمامي مديران و كاركنان شرکت را موظف به رعایت مفاد این سند و سایر ارکان وابسته به آن می‌نماید.


مأموریت سازمان

خلق آینده‌ای بهتر برای جامعه با ارایه خدمات و راهکارهای فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) متنوع ارزش آفرین برای کسب و کارها

شرکت افرانت با ارائه خدمات و راهکارهای مبتنی بر دیتا شامل پهنای باند اینترنت، شبکه انتقال، خدمات ارتباطی، دیتاسنتر، خدمات ابری برای سازمان‌ها و کسب‌وکارها به‌عنوان رکن اصلی شبکه ملی اطلاعات و اینترنت در کشور ایفای نقش خواهد کرد.


چشم انداز

چشم‌انداز شرکت افرانت در افق سال 1404 بر اساس سیاست‌های استراتژیک خود به شرح زیر است.


ارزش های سازمانی


اهداف کلان شرکت افرانت

مسئولیت اجتماعی

شرکت افرانت بعنوان پیشتاز صنعت اینترنت و تجارت الکترونیکی در کشور از طریق برگزاری سمینارها، مصاحبه ها، کنفرانس های مطبوعاتی، تشکیل جلسات با مدیران و تصمیم گیرندگان اصلی کشور در حوزه فضای مجازی بویژه مدیران و مسئولان ارشد وزارت ICT و شورایعالی فضای مجازی و غیره نقش تعیین کننده ای در ایجاد فرهنگ IT و آشنایی با صنعت دیتاسنتر بویژه دیتاسنترهای Cloud در میان مسئولان ارشد، مدیران میانی کشور و عموم مردم داشته است. همچنین شرکت افرانت همواره تلاش کرده است تا افزون بر ارایه این خدمات، فعالیت‌هایی را فراسوی کسب و کار و براساس رسالت اجتماعی خویش انجام دهد. افرانت علاوه برتمایل به توسعه پایدار و حرکت در جهت توسعه اقتصادی با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه اقدام به شناسایی مراکز خیریه و عام المنفعه نموده و در این راستا قدم برمی دارد.

پروانه‌ها و مجوزها

گواهینامه‌ها

واحد فروش

sales[AT]afranet.ir

81180 - 021

واحد پشتیبانی

noc[AT]afranet.ir

81189 - 021


افرانت | خدمات پهنای باند - دیتاسنتر - سرور ابری
شرکت افرانت در سال ١٣٧٦ با هدف توسعه اینترنت و تجارت الکترونیک در کشور تاسیس گردیده و در سال ١٣٩٠ وارد فرابورس ایران شده است. طی این سال‌ها، افرانت توانسته است در ارائه خدمات پهنای باند اینترنت اختصاصی، خدمات دیتاسنتر، خدمات ابری و تجارت الکترونیکی خود را به عنوان شرکت پیشگام در خدمت‌رسانی به جامعه IT کشور معرفی نماید.