خدمات دیتاسنتر و ابری
مشتری بایستی با هماهنگی قبلی و معرفینامه اقدام به ارسال Flash ،DVD ،CD و یا ... نموده و سپس از طریق دسترسی خود سیستم عامل را نصب نماید.
بله، از تیرماه ۱۳۹۹ امکان خرید آنلاین سرویس سرور اختصاصی با تحویل فوری فراهم گردیده است .
مشتری بایستی با هماهنگی قبلی و معرفینامه اقدام به ارسال تجهیزات خود نماید تا نصب آن توسط افرانت انجام پذیرد.
ابتدا درخواست مشتری امکانسنجی فنی میگردد و در صورت تایید، پیش فاکتور برای مشتری ارسال میشود. با تایید مشتری پیشنویس قرارداد و فرم Ripe برای وی ارسال میگردد. در پایان مشتری بایستی پیشنویس قرارداد امضا شده، فرم Ripe تکمیل شده، تصویر فیش واریزی هزینه مربوطه و تصویر کارت ملی (برای مشتریان حقیقی) / تصویر روزنامه رسمی (برای مشتریان حقوقی) را ارسال نماید.
به ازای هر بسته، یک دامنه قابل ارائه است.
بله، میتوان فضای هر Mailbox را تا 20 درصد فضای کل بسته افزایش داد.
خیر، این دو دیسک در سرور ابری مجزا بوده و به صورت جداگانه قابل ارتقا هستند.
مراحل ثبت سفارش و خرید فقط به صورت آنلاین است. مشتری میتواند پرداخت خود را به صورت غیرآنلاین انجام داده و تصویر فیش واریزی را برای افرانت ارسال نماید تا در ساعات اداری ثبت گردد.
در صورت درخواست مشتری، پیش فاکتور صرفا جهت اطلاع ارسال میگردد. اما مراحل ثبت سفارش و خرید فقط به صورت آنلاین است.
توسط مشتری و از طریق پنل کاربری در پرتال دیتاسنتر و ابری و در بخش سرویسهای من
خیر، نصب کلیه نرمافزارها و برنامههای کاربردی بر عهده مشتری است.
بله، مشتری بایستی میزان دیسک مورد نیاز خود را به افرانت اعلام نماید. پس از تایید امکان سنجی توسط افرانت و سپس پرداخت هزینه توسط مشتری، فضای دیسک سیستم عامل ارتقا مییابد.
مشتریان حقیقی: نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، تلفن ثابت، تلفن همراه و آدرس
مشتریان حقوقی: نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، نام سازمان یا شرکت، تلفن ثابت، تلفن همراه و آدرس
مشتریان حقوقی: نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، نام سازمان یا شرکت، تلفن ثابت، تلفن همراه و آدرس
مدت زمان اعلام شده در پیش فاکتور ارسالی توسط افرانت
با تکمیل و ارسال معرفینامه (فرمت معرفینامه توسط افرانت به مشتری ارائه میگردد.) و هماهنگی از دو ساعت قبل در ساعات اداری روزهای شنبه الی چهارشنبه (غیر از تعطیلات رسمی) امکان پذیر است. این امکان برای مشتریانی که دارای دسترسی فیزیکی 24 ساعته هستند، به صورت 24 ساعته فراهم است.
برای ارائه این سرویس توسط افرانت، لازم است مشتری درخواست خود را به صورت مکتوب به شرکت همراه اول ارسال نماید. پس از تایید شرکت همراه اول، از طریق ثبت تیکت برای افرانت ارائه این سرویس امکان پذیر است.
مشتری باید درخواست مکتوب خود را به افرانت ارسال نماید. در صورت پشتیبانی افرانت از این سرویس، رضایتنامه افرانت جهت دریافت سرویس از مخابرات به مشتری ارائه میگردد.
بله، فاکتور رسمی بعد از راهاندازی سرویس برای مشتری ارسال میگردد.
پشتیبانی کلیه سرویسها به صورت 24 ساعته و در کل ایام هفته است و به مشتری دسترسی سیستم ثبت رخداد افرانت (ticketing.afranet.ir) ارائه میگردد.
پشتیبانی سرویسهای افرانت به صورت رایگان است و هیچگونه هزینهای برای مشتری ندارد.
پشتیبانی سرویسهای افرانت به صورت رایگان است و هیچگونه هزینهای برای مشتری ندارد.
خیر، راهاندازی و تغییرات فقط در ساعات کاری امکان پذیر است.
از طریق ارسال ایمیل برای مشتریان حقیقی و ارسال نامه برای مشتریان حقوقی
در خدمات غیر آنلاین، پس از تایید پیش فاکتور و پرداخت هزینههای مربوطه توسط مشتری قرارداد تمدید میگردد.
در خدمات آنلاین پیش فاکتور ارسال نمیگردد. پس از پرداخت صورت حسابهای الکترونیکی توسط مشتری قرارداد تمدید میگردد.
در خدمات آنلاین پیش فاکتور ارسال نمیگردد. پس از پرداخت صورت حسابهای الکترونیکی توسط مشتری قرارداد تمدید میگردد.
بله، در صورت پرداخت سه ماهه 3%، پرداخت 6 ماهه 7% و پرداخت سالیانه 15% تخفیف به مشتری تعلق میگیرد.
ارائه خسارت بر اساس قرارداد است. لازم است مشتری تاریخ و مدت زمان اختلال در سرویس خود را از طریق ایمیل یا نامه به افرانت اعلام نماید.
تهیه نسخه پشتیبان بر عهده مشتری است. در صورت تهیه فضای ذخیرهسازی مستقل (Storage) توسط مشتری، یک فضایFTP در سرور جداگانهای در اختیار وی قرار خواهد گرفت که میتواند در هر زمان اطلاعات مورد نیاز خود را به فضای مذکور ارسال نماید. ارسال اطلاعات و فایلها به این فضا بر عهده مشتری است.
خدمات پهنای باند
پس از اعلام نوع و میزان خدمات توسط مشتری و بررسی توسط افرانت، هزینههای مربوطه طی پیش فاکتور اعلام میگردد.
پس از حصول توافق، تبادل مدارک مربوطه و واریز پیش پرداخت توسط مشتری، 3 الی 4 روز کاری طول خواهد کشید.
رادیویی، فیبر نوری، اینترانت، MPLS و VPLS
خیر، خدمات پهنای باند فقط به اشخاص حقوقی ارائه میگردد.
پس از درخواست مشتری و ارائه آدرس و تلفن خود، تیم امکان سنجی افرانت با هماهنگی مشتری نسبت به انجام امکان سنجی اقدام و نتیجه را اعلام مینماید.
هزینه تجهیزات بر اساس نوع و میزان درخواستی پس از بررسی در پیش فاکتور اعلام میشود.